مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 10:502021-06-30اجتماعي

جشنواره خوارزمی بزرگترین عرصه مهارت آموزی دانش آموزان با رویکرد پژوهش محوری


مدیر کل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی بزرگترین عرصه برای مهارت آموزی دانش آموزان با رویکرد پژوهش محوری و دست ورزی است که توسعه فعالیت های عملی و پژوهشی دانش آموزان را دنبال می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی بزرگترین عرصه برای مهارت آموزی دانش آموزان با رویکرد پژوهش محوری و دست ورزی است که توسعه فعالیت های عملی و پژوهشی دانش آموزان را دنبال می کند.

مرضیه مسگرزاده امروز، 10 تیر ماه، در مراسم اختتامیه جشنواره دانش آموزی نوجوان خوارزمی که در دبیرستان دوره اول متوسطه فرزانگان 2 مشهد برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی با فراهم کردن فرصت های یادگیری متنوع و موقعیت های آموزش محور، تجربه یادگیری را برای دانش آموزان تسهیل می کند.

امسال جشنواره نوجوان خوارزمی هفتمین دوره خود را پشت سر می گذارد.

در حال حاضر این جشنواره در مرحله استانی و در 32 استان در حال برگزاری است و بعد از برگزاری مرحله استانی وارد مرحله کشوری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با یک حرکت رو به جلو و فزاینده ای روبه رو هستیم، عنوان کرد: علی رغم اینکه در سال گذشته و سال جاری با شرایط شیوع کرونا مواجه بودیم اما با افزایش چشم گیر مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره خوارزمی بزرگترین عرصه مهارت آموزی دانش آموزان با رویکرد پژوهش محوری

جشنواره خوارزمی بزرگترین عرصه مهارت آموزی دانش آموزان با رویکرد پژوهش محوری